°C
      2018 07 18 Trečiadienis

      20 paprastų būdų, padėsiančių praskaidrinti dieną! (I dalis)

      Nuotrauka: Pixabay nuotr.

      2018-07-10 07:00:00
      2018-07-10 07:00:00

      Šie veiksmai padės atsitraukti nuo problemų, pakels nuotaiką ir leis jaustis daug geriau.

      Būna, kad turint pertraukėlę norisi atsipalaiduoti ar kažkuo užsiimti. Tokiu atveju lengva pasiduoti pagundai ir išsitraukus telefoną naršyti jame. Tačiau tai neatstatys jėgų, nepakels nuotaikos. Blogeris Trentas Hamas pataria savo laisvas akimirkas užpildyti paprastais dalykais, kurie tikrai pagerins jūsų gyvenimą. Jis pats savo darbinių pertraukėlių metu daro bent du dalykus iš žemiau išvardyto sąrašo, o laisvadieniais tam skiria ir daugiau laiko.

      1. Nesiblaškydami pasėdėkite lauke 5 – 10 minučių.

      Raskite vietą, kur būtų gražus vaizdas. Pasiimkite butelį vandens ar puodelį kavos, o štai telefoną palikite.  Dairykitės, atidžiai apžiūrinėkite detales. Pavyzdžiui, stebėkite vaiką, kuris mokosi važinėti dviračiu. Arba jauskite saulės spindulių šilumą savo odos paviršiuje. Taip jūs pajusite ryšį su supančiu pasauliu.

      2. Pasivaikščiokite apylinkėse.

      Pasivaikščiojimas – puiki lengva treniruotė. Ji padės pakelti tonusą ir pagerins kraujotaką. O grynas oras, saulė ir apylinkių tyrinėjimas padidins jūsų energingumą.

      3. Pasivaikščiokite parke.

      Tai duos dvigubą naudą:  ir trumpo pasivaikščiojimo ir buvimo gamtoje. Medžių apsuptis jus nuramins, pagerins sveikatą.

      !-1-!

      4.  Išgerkite stiklinę vandens.

      Vanduo būtinas darniai organizmo veiklai. Jis slopina alkio jausmą, suteikia žvalumo.

      5. Padarykite keletą tempimo pratimų.

      Po jų pasijausite labiau atsipalaidavę , lankstesni. Be to, tempimo pratimus galima suderinti su audio knygos ar įkvepiančių paskaitų klausymu. Tik nepamirškite prieš pratimus padaryti bent trumpą apšilimą. Pabėgiokite vietoje ar pašokinėkite.

      6. Susitvarkykite automobilį.

      Su laiku automobilio salone prisikaupia šiukšlių: tuščių paketų, butelių, čekių, trupinių nuo maisto, purvo nuo batų. Ant langų matosi dulkės. Tai neleidžia automobilyje jaustis jaukiai. Išmeskite šiukšles, išsiurbkite salono grindis ir sėdynes, nuvalykite prietaisų panelę. Dabar sėstis už vairo bus daug maloniau.

      !-2-!

      7. Suvalgykite ką nors naudingo.

      Pavyzdžiui, vaisių ar daržovę. Tai ypač malonu gryname ore. Pasiimkite bananą, obuolį ar persiką ir pasėdėkite lauke, kaip buvo rašyta pirmame punkte.

      8. Užfiksuokite dienos įvykius.

      Kas kažkiek laiko fotografuokite aplinkinius gamtos objektus arba tai, ką darote. Pavyzdžiui, kas 15 minučių ar pusvalandį. Po to sudėsite fotografijas į aplanką ir pridėsite aprašą. Šis įdomus užsiėmimas leis pamatyti, kam skiriate savo laiką. Dar įdomiau bus nuotraukas peržiūrėti po kelių mėnesių. Paprasta diena virs įsimintinu įvykiu. O juk tokios visos mūsų dienos, tik skuboje to nepastebime.

      9. Padėkite kam nors nelaukdami atlygio.

      Paneškite sunkų krepšį, išplaukite laiptų aikštelę, surinkite šiukšles prie namo. Tai neatims daug laiko, o pasijusite žymiai geriau.

      !-3-!

      10. Surinkite nenaudojamus daiktus ir atiduokite tiems, kam jų reikia.

      Paimkite didelį pirkinių maišą ir sudėkite tai, kuo jau nesinaudojate. Kažkam tie daiktai dar labai pravers. Taip jūs ir namus išvalysite, ir padėsite kitiems.

      (laukite tęsinio)

      Skaityti komentarus