°C
      2019 10 21 Pirmadienis

      3 būdai, kurie padės jums greičiau užmigti ir išsimiegoti

      Nuotrauka: Pixabay nuotr.

      2019-06-26 21:00:00

      Jūsų turbūt nereikia įtikinėti, kad miegas yra puiku.

      Tai ne tik patogumas, miegas yra pagrindinis faktorius, atsakingas už jūsų poilsį ir žvalumą.

      Kai kurie iš mūsų gali užmigti be problemų, kai tuo tarpu kiti negali sudėti bluosto, kad ir kaip norėtų.

      Ir nors nemiga sukelia daug sunkumų, tačiau tai tampa dar didesniu iššūkiu, kai jūs žinote, kad turite būtinai pailsėti, bet jūsų smegenys nusprendžia dirbti pilnu pajėgumu.

      Žemiau pateikti 3 patarimai, kurie veikia ir padeda užmigti greičiau.

      1.Padėkite telefoną į šalį

      Pats veiksmingiausias būdas užmigti yra paprasčiausiai nesinaudoti telefonu, kai jau gulite lovoje. Šiais laikais beveik visi esame priklausomi nuo telefonų, tačiau, akivaizdu, jog būtent jie ir trukdo mums miegoti.

      Pabandykite nesinaudoti jokiais prietaisais bent vieną valandą prieš einant miegoti. Žinoma, ne visuomet tai pavyks, todėl galite įsigyti mėlyną šviesą blokuojančius akinius ir naudoti juos, kai naršote internete ar naudojatės telefonu.

      2.Medituokite

      Prieš pradėdami burbėti, kad meditacija, kaip sprendimo būdas, siūlomas per dažnai, paskaitykite, kodėl tai gali padėti. Dažniausiai žmonės, kurie nemedituoja, skundžiasi, kad negali užmigti, tad, galbūt, vertėtų pabandyti medituoti?

      Pradėti medituoti gali būti sunku, tad galite atsisiųsti nemokamų programėlių, kurios padės jums sutelkti dėmesį ir greičiau užmigti.

      3.Rašykite

      Jei nė vienas būdas nesuveikė, galite išbandyti žurnalo rašymą. Jei šis variantas nėra jums priimtinas, galvokite apie tai kaip apie galvos išvalymą nuo nereikalingų minčių. Rašykite viską, kas šauna į galvą, leiskite mintims lietis laisvai. Tai taip pat gali tapti jūsų ritualu, jei pasiryšite kiekvieną vakarą, prieš einant miegoti, skirti bent 5min rašymui. Rašykite apie dienos įvykius, ką nuveikėte ir ką galėjote padaryti geriau.

      Skaityti komentarus