Francas Gerhardas Hiltgertas, generalinis rusiškų automobilių Aurus direktorius, teigė, kad Europa greičiausiai taps pirmąja rinka automobilių Aurus eksportui, o pirmieji užsakymai jau yra gauti.
„Mes gavome pirmuosius užsakymus“,- sakė F. G. Hilgertas, tačiau nepatikslino iš ko.
Pasak jo, automobilių gamintojai tvarko dokumentus Europoje, todėl labiausiai tikėtina, jog pirmasis Aurus markės automobilių eksportas bus vykdomas Europos šalyse.
„Pirmasis žingsnis – gauti Europos sutikimą, nes Europos sutikimas galioja 80 prc. šalių“,- sakė jis.
Norint reklamuoti Aurus automobilius užsienyje, rusiškų automobilių gamintojai planuoja bendradarbiauti su mašinų platintojais tose šalyse, kalbėjo F. G. Hilgertas. Jis pridūrė, jog šiuo metu negali atskleisti kompanijų, su kuriomis nori sudaryti sutartis.
„Mes turime kandidatus“,- sakė jis.
F. G. Hilgertas taip pat sakė, kad jo kompanija turi investuotoją iš Abu Dabio (Jungtinių Arabų Emyratų).
„Tai teritorija, kurioje mes plėsimės. Mes pasirašėme memorandumą (su Tavazuno gynybos, saugumo ir plėtros fondu) ir planuojame galutinai pasirašyti sutartį šių metų pabaigoje“, - kalbėjo jis.
Liepą Rusijos pramonės ministras Denis Manturovas sakė, jog Tavazuno kompanija iš Jungtinių Arabų Emyratų ruošiasi investuoti į Aurus automobilių gamybą.
Jis sakė, kad Tavazuno gynybos, saugumo ir plėtros fondas taps Aurus automobilių partneriu ir investuos iki 110 mln eurų. Investicijos bus naudojamos naujų prabangių Aurus automobilių kūrimui ir gaminimui, kurie bus modernūs bei turės aukščiausio lygio apsaugos sistemas. Tavazunui priklausys maždaug 30 proc. Šio Aurus automobilių projekto, 60 proc. priklausys Rusijos NAMI, o 5 proc. – Sollers.
V. Putino limuzino projektas
Aurus yra Rusiškas automobilis, sukurtas vyriausiems valdininkams. Pavadinimas sudarytas iš dviejų žodžių: „Aurum“ (lotyniškas žodis, reiškiantis „auksas“) ir „Rusija“.
Automobilis buvo sukurtas kaip dalis Kortežo projekto, kuris buvo įgyvendintas NAMI Maskvoje, Rusijoje 2013 metais.
Iš pradžių tikslas buvo sukurti limuziną Rusijos prezidentui. Valdžia paskyrė 12,4 mlrd. rublių (182 mln. JAV dolerių) projekto finansavimui. Tuo pat metu projekto vizija prasiplėtė: sukurti mašinų liniją, pasitelkiant kaip pagrindą vieną iš automobilių rūšių (sedaną, limuziną, miniveną ar sportinio tipo).
NAMI ir automobilių gamintojas Sollers susivienijo tam, kad skleistų žinią apie Aurus automobilių markę. NAMI priklauso 75 proc. akcijų, o Sollers 25 proc.
Francas Gerhardas Hilgertas, kuris yra Sollers direktorių tarybos narys, buvo paskirtas generaliniu direktoriumi naujoje bendroje įmonėje.
Į Sollers automobilių grupė įeina „Ulyanovsk Automobile Plant“, „Zavolzhsky Motor Plant“ ir „Sollers-Far East LLC“.
Skaityti komentarus