°C
      2021 04 13 Antradienis

      5 dalykai, kurie jums padės sunkiu metu

      Nuotrauka: Pixabay.com nuotr.

      2021-03-17 19:00:00

      Būna, kad sunku susitvarkyti su įvykiais ar emocijomis. Tokiu metu, kad nepasiduotumėte pagundai panikuoti, užimkite savo mintis galvodami apie kažką didesnio, universalaus. Pavyzdžiui, išbandykite vieną iš šių siūlomų dalykų.

      Jei kažkas gyvenime ne taip - dėkokite.

      Būna dienų, kai viskas einasi ne taip, kaip norėtųsi. Būna sunku, kai laikomės per daug į kažką įsikabinę - į ginčą, santykius - ar bandome priversti, kad kažkas įvyktų. Tokiu atveju labai gerai yra viską paleisti ir priimti tai, kas yra. Tam padeda dėkojimo praktika. Kiekvienas žmogus savo gyvenime gali rasti dalykų, už kuriuos yra dėkingas. Į juos ir reiktų kreipti savo mintis. 

      Būkite sau malonūs.

      Kai kažkas nesiseka, daugelis žmonių yra linkę kaltinti ir barti save. Pati mintis, kad galime būti sau švelnūs, yra labai paprasta, bet retas apie tai prisimena. Švelnumas sau - praktika, kuri gydo ir atveria naujus horizontus. Sunkiomis akimirkomis yra labai svarbu būti sau ne aršiu kritiku, o mylinčiu draugu.

      „Viena pagrindinių Visatos taisyklių yra ta, kad niekas nėra tobulas. Tobulumo paprasčiausiai nėra.“

      Šią Stepheno Hawkingo citatą verta prisiminti, kai abejojame savo sprendimais ir jaučiamės pasimetę. Jei niekas nėra tobulas (ir tai yra mokslinis faktas!), tada normalu, kad ir kiekvieno iš mūsų kelias nėra tobulas.

      Jei niekas nėra tobulas, greičiausiai niekada tiksliai nežinosime, ką reikia daryti, todėl svarbu eiti ir daryti tai, kas atrodo tuo metu geriausia. 

      Kartais mažiau yra daugiau.

      Ar dažnai verčiate save ką nors daryti - namuose, darbe, sporto salėje? Darydami daugiau, nei tuo metu pajėgiate, save išsekinate ir nuvarginate. Verta prisiminti, kad mažiau gali būti daugiau, jei nešvaistote savęs ir neperdegate. Tokiu būdu galite visą dėmesį skirti darbui ar veiklai, kurią darote ir gaunate daug geresnį rezultatą.

      Būkite kaip medis. Palaikykite ryšį su žeme. Viskas, kas mus pašalina iš ramybės būsenos, išnyks, kai būsime įsižeminę.

      Kai jaučiame savo „šaknis“ - savo šeimą, draugus, su kuriais esame kartu daug metų, kai darome tai, ką mėgstame - jaučiame gilią ramybę. Abejonių ir netikrumo akimirkomis reikėtų grįžti prie šio jausmo, susijusio su žeme, su savo šaknimis, su tuo, kas esame.

      Skaityti komentarus