°C
      2022 08 15 Pirmadienis

      „Utenos trikotažo“ grupės pirmo pusmečio pajamos – 17,3 mln. eurų

      Nuotrauka: Wikipedia nuotr.

      Autorius: ELTA informacija
      2022-07-30 09:00:00

      SBA grupės tekstilės įmonių grupė „Utenos trikotažas“ per šešis šių metų mėnesius realizavo produkcijos užsakymų ir suteikė paslaugų už 17,3 mln. eurų, t. y., 28,6 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį prieš metus, kai grupės pardavimai siekė 13,4 mln. eurų.

      „Kaip ir dauguma gamybos įmonių, šiuo metu susiduriame su karo, medžiagų ir energetikos brangimo keliamais iššūkiais, tačiau išgryninta bendrovės strateginė kryptis – orientacija į užsakomąją, aukštesnės pridėtinės vertės gamybą, aktyvus darbas su pasaulinio garso tekstilės sektoriaus klientais, gamybos procesų optimizavimas – toliau padeda auginti pardavimus“, – sako „Utenos trikotažo“ vadovė Nomeda Kaučikienė.

      Atskirai bendrovė „Utenos trikotažas“ per pirmąjį šių metų pusmetį gavo 15,7 mln. eurų pajamų, o pardavimo pajamos, lyginant su 2021 m. tuo pačiu laikotarpiu, padidėjo 3,3 mln. eurų arba 26,1 procento.

      Lyginant su praėjusių metų atitinkamu laikotarpiu, grupės didžiausio pardavimų segmento – užsakomųjų trikotažo gaminių – pardavimai padidėjo 33,6 proc. iki 13,8 mln. eurų, o nuosavų prekės ženklų pardavimai sudarė 2 mln. eurų ir buvo nežymiai (0,3 proc.) mažesni nei pernai tuo pat metu, teigiama „Utenos trikotažo“ pranešime.

      „Utenos trikotažo“ įmonių grupei, be „Utenos trikotažo“, šiuo metu priklauso bendrovės „Šatrija“ ir „Mrija“ (Ukraina). Grupė per pirmą šių metų pusmetį eksportavo 78,7 proc. produkcijos.

      „Šatrijos“ gaminamų funkcinių-techninių drabužių pardavimai šiemet padidėjo 34,4 procento.

      Pasak „Utenos trikotažo“ generalinės direktorės N. Kaučikienės, pirmojo pusmečio finansinį rezultatą veikė brangusios žaliavos ir energija. Daugiausia dėl šių išorės veiksnių bendrovės nuostolis prieš mokesčius šių metų liepos 1 d. sudarė 1 417 tūkst. eurų prieš mokesčius (2021 m. pirmą pusmetį – 858 tūkst. eurų).

      N. Kaučikienės teigimu, antrojo pusmečio rezultatas taip pat stipriai priklausys nuo energijos ir žaliavų kainų dinamikos, todėl siekdama įveikti šiuos iššūkius bendrovė artimiausiu laikotarpiu dar daugiau dėmesio koncentruos į veiklos efektyvinimą. Lygiagrečiai „Utenos trikotažas“ tęs strateginę grupės transformaciją.

      Bendrovės „Utenos trikotažas“ EBITDA neigiama – 929 tūkst. eurų, t.y., 440 tūkst. eurų mažiau nei pirmąjį metų pusmetį 2021 m., kuomet bendrovės EBITDA buvo neigiama 489 tūkst. eurų.

      Per pirmąjį metų pusmetį grupė „Utenos trikotažas“ patyrė 1 702 tūkst. eurų nuostolių prieš mokesčius, kuomet 2021 m. per tą patį laikotarpį grupės nuostoliai prieš mokesčius buvo 1 098 tūkst. eurų. Grupės EBITDA rodiklis sudarė -995 tūkst. eurų – 337 tūkst. eurų mažiau nei tuo pačiu laikotarpiu 2021 metais.

      Skaityti komentarus