°C
      2024 04 26 Penktadienis

      Kitą savaitę „Facebook“ keičia pavadinimą

      Nuotrauka: CNET nuotr.

      2021-10-24 19:00:00

      Remiantis naujausiais pranešimais, „Facebook“ ketina pakeisti savo pavadinimą jau kitą savaitę.

      Visi, kurie naudojasi populiariuoju socialiniu tinklu, žino, kad „Facebook“, kurį 2004 m. įkūrė Markas Zuckerbergas ir Eduardo Saverinas, yra pavadintas pagal veidaknygės katalogus, kurie dažnai įteikiami naujai įstojusiems Amerikos universitetų studentams, kad šie galėtų geriau pažinti vieni kitus.

      Iš pradžių socialinis tinklas buvo skirtas tiems, kurie naudojasi harvard.edu el. pašto adresu, tačiau didėjant socialinio tinklo populiarumui JAV miesteliuose, Seanas Parkeris, žinomas Amerikos verslininkas, filantropas bei „Napster“ įkūrėjas,  patarė M. Zuckerbergui plėtoti socialinį tinklą ir taip gimė visiems mums gerai pažįstamas „Facebook“. Tačiau netrukus visa tai gali pasikeisti.

      Portalas „The Verge“ pranešė, kad socialinės žiniasklaidos galiūnas jau kitą savaitę planuoja pakeisti prekės ženklo pavadinimą, „kad  šis atspindėtų jų dėmesį metaverso (angl. „metaverse”) kūrimui“. „Metaverse“ yra skaitmeninė realybė, apimanti socialinę žiniasklaidą, internetinius žaidimus, papildytą realybę (angl. augmented reality - AR), virtualią realybę (VR) ir kriptovaliutas, kad vartotojai galėtų bendrauti virtualiai. 

      Tikimasi, kad M. Zuckerbergas paskelbs apie pavadinimo pakeitimą kasmetinėje bendrovės „Connect“ konferencijoje spalio 28 dieną.

      Nors „Facebook“ kaip socialinis tinklas greičiausiai liks tokia pati programa be jokių pakeitimų, naujasis pavadinimas bus skirtas socialinį tinklą patronuojančiai įmonei, kuri bėgant metams prižiūrės įvairias „Facebook“ dukterines įmones, pvz., „Instagram“, „WhatsApp“, „Oculus“ ir kt. Tokia pačia sistema naudojasi „Google“, kuri veikia per „Alphabet” ir „Snapchat“, kuri veikia per „Snap Inc”.

      Nors „Facebook“ atsisakė komentuoti naujausius pranešimus, tačiau jie atitinka ankstesnius M. Zuckerbergo siekius. Liepos mėnesį jis leidiniui sakė, kad bendrovė „veiksmingai pereis nuo požiūrio, jog esame socialinės žiniasklaidos įmonė, į metaversišką įmonę“.

      Jis taip pat pridūrė: „metaversui bus skiriamas itin didelis dėmesys, aš manau, kad jis taps svarbi naujo etapo dalis, kuriame internetas vystosi po mobiliojo interneto. Ir aš manau, kad mūsų įmonės taip pat laukia didelis ir svarbus etapas, todėl visą dėmesį sutelkiame čia“.

      Naujasis pavadinimas vis dar išlieka nežinomas, sakoma, kad tai „griežtai saugoma paslaptis“, kurios nežino net socialinio tinklo vyresnioji vadovybė. Tačiau buvo užuominų, kad pavadinimas bus siejamas su „Horizon“, dar neišleistu „Facebook“ virtualios realybės internetiniu žaidimu.

       

      Skaityti komentarus