°C
      2021 08 03 Antradienis

      Jei išseko vidinės jėgos

      Nuotrauka: Pixabay.com nuotr.

      2021-03-20 11:00:00

      Kai šalta ir maža saulės, dažnai jaučiame apatiją: nėra jėgų, nėra įkvėpimo ir motyvacijos - nieko nenorime... Kiekvienas iš mūsų kartkartėmis susiduriame su tokia problema. Pateiksime keletą patarimų, kaip pagerinti savijautą ir tapti aktyvesniais.

      Pirmiausia verta išsitirti ir sužinoti, ko organizmui trūksta. Tuomet žinosime, ko jam papildomai reikia. Labai svarbu, kad netruktų geležies, vitamino D, cinko, vario, skydliaukės hormonų ir bendro baltymo. Išsamus biocheminis kraujo tyrimas padės tai sužinoti ir pasirinkti tinkamus maisto papildus bei vitaminus.

      Atkreipkite dėmesį ir į savo mitybą - rinkitės maistą, kuriame nėra transriebalų, konservantų, GMO. Palaikykite pusiausvyrą tarp suvartojamų baltymų, riebalų ir angliavandenių - juk maistinės medžiagos, kurias gauname iš maisto, yra mūsų kūno energijos šaltiniai. 

      Gerkite pakankamai tyro vandens - vidutiniškai 1,5–2 litrus per dieną. Skystis yra natūralus visų toksiškų produktų, patenkančių į mūsų kūną, tirpiklis ir tik ištirpusiu pavidalu juos galima pašalinti iš organizmo. Pernelyg didelis toksinų kaupimasis gali pasireikšti lėtinio nuovargio sindromu.

      Normalizuokite savo dienos rėžimą, o svarbiausia - miegą.

      Jo trūkumas gali sutrikdyti hormoninę pusiausvyrą ir susilpninti apsaugines mūsų kūno savybes. Norint gerai pailsėti, reikia eiti miegoti iki vidurnakčio. Gilus miegas žmogui yra būtinas fiziologiškai. Nuo to, kaip mūsų kūnas ilsisi naktį, priklauso jo veikimas dieną.

      Ilgai trunkančio streso fone mūsų „gynybos“ mechanizmai išsenka, todėl visą laiką jaučiamės pavargę. Ieškokite būdų atsipalaiduoti. Remiantis statistika, žmonės, kurie praktikuoja jogą, meditaciją, kvėpavimo praktiką, dirba su treneriu ar psichologu, yra mažiau linkę į stresines būsenas, emocinius išgyvenimus.

      Geras antidepresantas yra sportas, mankšta ir pasivaikščiojimai lauke. Jie prisideda prie mūsų organų ir audinių prisotinimo deguonimi, suaktyvina visus medžiagų apykaitos procesus ir padidina „laimės hormono“ - serotonino lygį. Kiekvienam žmogui svarbu pasirinkti individualų judėjimo lygį, kuris bus naudingas jo sveikatai ir nesukels fizinio išsekimo.

      Pasirūpinkite savimi, ypač jei sergate lėtinėmis ligomis - cukriniu diabetu, skydliaukės, širdies ir kraujagyslių ligomis, inkstų ligomis. Būtina „stabilizuoti“ savo būklę.

      Žalingi įpročiai taip pat sukelia stresą. Jų atsisakymas yra geriausias sprendimas! Rūkymas ir alkoholio vartojimas padidina į kūną patenkančių toksinų kiekį. Mūsų vidinės aplinkos imuniniai mechanizmai yra priversti eikvoti savo išteklius kovai su tokiais toksinais, taip prisidedant prie bendrų organizmo apsauginių savybių susilpnėjimo.



      Visada rūpinkitės savimi, neatidėkite to kitam pirmadieniui ar neribotam laikui. Atstatant vidines jėgas svarbus spręsti problemą visapusiškai ir išbandyti įvairius siūlomus būdus.

      Tegu šylantis pavasaris teikia džiaugsmą ir leidžia siekti savo tikslų pilnai atgavus energiją!

      Skaityti komentarus