°C
      2019 11 17 Sekmadienis

      Natūrali priemonė, mažinantis cholesterolio kiekį kraujyje

      Nuotrauka: Pixabay nuotr.

      2019-08-20 08:00:00

      Vaistai gali padėti atsikratyti daugelio gyvybei pavojingų ligų. Vis daugiau įrodymų rodo, kad tam tikri vaistai, įskaitant natūralias priemones, gali sumažinti cholesterolio kiekį kraujyje.

      Sąvoka - didelis cholesterolio reiškia, jog kraujyje yra daug riebalinės medžiagos, vadinamos cholesteroliu.

      Pasak NHS, per didelis cholesterolio kiekis gali užkimšti kraujagysles. Jei ši problema nebus gydoma, tai gali sukelti įvairius širdies ir kraujagyslių sistemos sutrikimus ar net insultą.

      Tam, kad sumažėtų rizika sirgti šiomis ligomis, žmogus gali sumažinti cholesterolio kiekį kraujyje valgydamas sveikai – taip pat vis daugiau tyrimų rodo, kad tam tikri vaistai gali atlikti tą patį darbą.

      Pasak Dr. Oz, gluosninė kreivabudė sėkmingai mažina cholesterolio kiekį. Jis aiškina, jog gluosninės kreivabudės sudėtyje yra statinų bei betagliukanų. Statinai mažina cholesterolio gamybą kepenyse, o betagliukanai padeda organizmui atsikratyti cholesterolio.

      Viename tyrime 5 žmonės mėnesį kasdien valgė po 10-15 gramų džiovintų gluosninių kreivabudžių. Rezultatai buvo daug žadantys: cholesterolio kiekis vidutiniškai sumažėjo 30proc.

      Kitas tyrimas, paskelbtas recenzuojamame žurnale „Mymensingh“, rado, jog gluosninė kreivabudė pastebimai sumažina cholesterolio kiekį diabetu sergančių pacientų kraujyje. Tiriamųjų kepenims ir inkstams pakenkta nebuvo. Be to, tai pat ryškiai sumažino jų kraujospūdį.

      Gluosninės kreivabudės gali būti vartojamos maisto papildo forma arba valgomos kaip maistas. Pasak Dr. Oz, viena porcija turėtų būti apie pusė puodelio. Jis taip pat rekomenduoja išbandyti mielinius ryžius – tai produktas iš mielių, augančių ant ryžių.

      Pasak „Mayo Clinic“: „Raudonų mielių ryžiuose gali būti aptinkami tam tikri komponentai, kurie mažina cholesterolio kiekį. Vienas iš komponentų - monacolin K, kuris taip pat įeina į receptinių vaistų, mažinančių cholesterolio kiekį, sudėtį.“

      Tipiškai reikėtų suvalgyti apie 1200 mg, du kartu per dieną, pridūrė Dr. Oz.

      Riebių maisto produktų atsisakymas tai dar vienas patikrintas būdas mažinti cholesterolio kiekį, teigia NHS. Rekomenduojama tokį maistą keisti riebia žuvimi, pavyzdžiui, skumbre ar lašiša, valgyti daugiau rudųjų ryžių, duonos, makaronų, riešutų, sėklų bei nepamiršti padidinti vaisių ir daržovių suvartojamus kiekius.

      Rekomenduojama atsisakyti šių patiekalų:

      Mėsos pyragų, dešrelių, riebios mėsos;

      Sviesto, taukų ir ghee sviesto;

      Tortų ir sausainių;

      Maisto produktų ir patiekalų, kurių sudėtyje yra kokosų ar palmių aliejaus;

      Taip pat nepamirškite sportuoti, aktyvus gyvenimo būdas mažina cholesterolio kiekį kraujyje. Pasak „Heart UK“, suaugusieji turėtų užsiimti vidutinio aktyvumo sportine veikla bent 150 min per savaitę arba intensyvia veikla 75min per savaitę.

      „Jei galite skirti daugiau laiko, taip dar geriau“,- pabrėžia sveikatingumo puslapis. 

      Skaityti komentarus