°C
      2019 04 25 Ketvirtadienis

      Paprastas triukas, kuris padės įgauti ryžto ir susikaupti

      Nuotrauka: messagiris nuotr.

      2019-03-24 08:00:00
      2019-03-24 08:00:00

      Neseniai atliktas tyrimas nustatė, kad Jungtinėse Amerikos Valstijose vidutinis išmaniųjų telefonų naudotojas sulaukia 45,9 pranešimų per dieną, tačiau daugelis mūsų perkopia šį skaičių. Nuo „Facebook“ iki „Instagram“, „WhatsApp“ ar „Gmail“ – visos programėlės stengiasi pritraukti dėmesį.

      Dėl per didelio pranešimų skaičiaus mes nebegebame susikaupti ir gyvename realybėje, kurioje turime kovoti su nenumaldomu noru imtis pašalinių veiklų.

      Net jei priklausote sparčiai nykstančiai individų grupei, kuri nenaudoja socialinių medijų, tačiau jūsų sprendimas paskaityti šį tekstą rodo, kad netgi jums yra sunku susikaupti ir atlikti darbą iki galo.

      Kiekvienas apsilankymas „Instagram“ platformoje ar nepertraukiamas „YouTube“ vaizdo įrašų žiūrėjimas smukdina mus į gilesnę duobę, kol mes patikime, kad tai normalus elgesys.

      Jei skaitote šį straipsnį, greičiausiai turite krūvas darbų, kuriuos vis atidėliojate arba nerandate laiko atlikti, todėl čia galėsite rasti patį geriausią veiksmų planą, kuris padės išlaikyti dėmesį. Šie veiksmai tai ne specifiniai pratimai, o užduotys, kurios padės suprasti, jog jūsų gebėjimas susikaupti niekur nedingo, tiesiog buvo nukreiptas netinkama linkme.

      Geriausias būdas paaiškinti – tai pasitelkti pavyzdį. Prisiminkite paskutinį kartą kai A) pametėte telefoną arba B) pamiršote pasiimti telefono kroviklį ir suvokėte, jog jo baterija tuoj išsikraus.

      Kai viena iš aukščiau paminėtų realybių virsta tikrove, mes patenkame į būseną, kur visa kita tampa nebesvarbu. A atveju mes ieškome kiekvienoje įmanomoje vietoje, skambiname iš kito telefono ir pasitelkiame kitų pagalbą. B atveju, nepriklausomai nuo to, ar esame intravertai, mes imame bendrauti su kitais, ieškome, kas galėtų paskolinti kroviklį, o jei jo negauname, pradedame planuoti „pabėgimo planą“, kad ir kaip smagiai leistume laiką su beveik išsikrovusia telefono baterija.

      Mes visi tai esame patyrę ir regėję. Žiūrint iš šono, ši būsena gali priminti tam tikrą pamišimo formą, tačiau iš kitos pusės – tai aukščiausia ryžto forma.

      Taigi, mes visi esame pajėgūs susikaupti ir visą savo dėmesį skirti vienai užduočiai. Deja, šiais laikais mes viską atliekame autopiloto būsenoje ir dėl to turėtume dėkoti dėmesį blaškančioms priemonėms, nuo kurių mes tapome priklausomais.

      Vietoje to, kad ieškotumėte kažkokių stebuklingų technikų, kurios padės susikaupti ir parašyti tą knygą, užbaigti namų darbus ar galiausiai išsiųsti vestuvinius padėkos atvirukus, pažvelkite sau į vidų – ten glūdi pasiryžimo jėgainė, kuri tik ir laukia, kad bus nukreipta tinkama linkme.

      Papildomi patarimai

      1.Atlikinėdami svarbią užduotį, išjunkite savo telefono garsą, nuneškite jį į kitą kambarį ar padėkite ant stalo ekranu į apačią.

      2.Išjunkite pranešimų gavimo funkciją ir tikrinkite tik tam tikras programėles, tačiau ne pastoviai, o kas tam tikrą valandų skaičių. Taip jūsų dėmesys bus mažiau patraukiamas. 

      Skaityti komentarus