°C
      2024 04 19 Penktadienis

      ŠMSM devynioms pavaldžioms įstaigoms suformulavo lūkesčius dėl veiklos tikslų

      Nuotrauka: kaunoaleja.lt nuotr.

      2022-03-08 15:00:00

      Švietimo, mokslo ir sporto ministerija (ŠMSM) pirmą kartą didžiausioms pavaldžioms įstaigoms pateikė raštu išdėstytus keliamus tikslus ir lūkesčius. Tai taps pagrindu įstaigoms rengiant ar peržiūrint veiklos planus, remdamasi jais ministerija įstaigų vadovams formuluos metines užduotis, sakoma ŠMSM pranešime.

      „Tokia praktika – vadinamieji lūkesčių raštai – nėra privaloma biudžetinėms, viešosioms įstaigoms, tačiau sėkmingai taikoma valstybės valdomose įmonėse, siekiant aiškumo, atvirumo ir skaidrumo. Parengėme lūkesčių raštus savo iniciatyva, perimdami valstybės valdomų įmonių valdysenos gerąją praktiką. Aiškių tikslų nustatymas ir prioritetinių veiklos krypčių išskyrimas suteiks galimybių įstaigoms tikslingiau planuoti savo darbus, o ministerijai – tiksliau formuluoti metines užduotis įstaigų vadovams ir reikalauti atsakomybės už rezultatus“, – sako švietimo, mokslo ir sporto ministrė Jurgita Šiugždinienė.

      Pasak ministrės, raštu išdėstyti tikslai ir lūkesčiai dėl veiklos prioritetų palengvins ministerijos ir jai pavaldžių įstaigų bendradarbiavimą, leis veiksmingiau ir sistemiškiau planuoti darbus, išvengti veiklų dubliavimo.

      Lūkesčių raštuose ministerija akcentuoja svarbiausius veiklos principus ir kokio rezultato tikisi per artimiausius metus. Lūkesčių raštai yra pateikti devynioms didžiosioms pavaldžioms įstaigoms: Nacionalinei švietimo agentūrai, Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centrui, Kvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centrui, Švietimo mainų paramos fondui, Valstybiniam studijų fondui, Studijų kokybės vertinimo centrui, Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūrai, Lietuvos sporto centrui, Lietuvos antidopingo agentūrai.

      Visoms įstaigoms keliami vienodi reikalavimai dėl veiklos skaidrumo, geros valdysenos principų, asmenų aptarnavimo ir paslaugų kokybės, socialinės atsakomybės ir darbuotojų įsitraukimo.

      Skaityti komentarus