°C
      2023 01 27 Penktadienis

      12 signalų apie mūsų kūno vidines emocines problemas

      Nuotrauka: Kaducejaus nuotr.

      Autorius: FB puslapis Kaducėjus
      2022-12-27 11:00:00

      Mūsų kūnas yra sudėtingas mechanizmas, kuris jautriai reaguoja ne tik į išorinius, bet ir į vidinius veiksnius. Daktarė Susan Babbel, psichologė, kuri specializuojasi depresijos srityje, turi įdomią teoriją apie mūsų kūno signalus ir paprastas rekomendacijas, kaip atsikratyti psichologinių problemų.

      S. Babbel mano, kad diskomfortas ir skausmas gali būti vidinių išgyvenimų signalai - slaptos baimės, neišspręsti klausimai. Lėtinis skausmas yra streso ir emocinių problemų simptomas, ypač kai fiziologijoje viskas gerai ir nėra matomų skausmo priežasčių.

      Galva

      Bet kokie galvos skausmai atsiranda dėl pernelyg didelio krūvio. Tai gali būti nerimas dėl rezultato, dažnas nerimas dėl smulkių smulkmenų, nuolatinis skubėjimas.

      IŠEITIS: palikite laiko sau kiekvieną dieną. LEISKITE SAU atsipalaiduoti ir kurį laiką nesijaudinkite dėl problemų. Ilsėkis ir nekaltinkite savęs dėl to. Šios „prastovų“ minutės tik padidins jūsų produktyvumą. Ir galvos neskaudės.

      Kaklas

      Diskomfortas kaklo srityje simbolizuoja susierzinimo krūvį kitiems, susierzinimo dėl savo netobulumo krūvį. Kaklą skauda, kai negalite atleisti kažkam ar sau.

      IŠEITIS: persvarstykite savo požiūrį į save ir kitus. Dažniau žmonės nenori jūsų įžeisti. Nereikia pateisinti savo griežtų lūkesčių. Palengvinkite pasaulį ir išmokite atleisti. Taip pat svarbu dažniau pagalvoti apie tai, kas jums patinka.

      Pečiai

      Skausmas pečiuose rodo, kad mes patiriame didelį emocinį krūvį, esame labai emociškai spaudžiami. Galbūt kažkas iš mūsų aplinkos daro mums spaudimą. Arba mes negalime priimti svarbaus sprendimo, o tai labai apsunkina mūsų pečius.

      IŠEITIS: pabandykite pasidalinti savo rūpesčiais su artimu draugu. Jausitės palengvėjęs. Net jei tik pasakysite, vien tai jau padės jums nusimesti šio svorio. O gal jis atmerks akis į paprastą problemos sprendimą.

      Viršutinė nugaros dalis

      Skausmas šioje srityje rodo emocinės paramos trūkumą, artimųjų trūkumą šalia. Kai nesąmoningai jaučiamės nemylimi ar neįvertinti.

      IŠEITIS: daugiau bendraukite su skirtingais žmonėmis. Nesikoncentruokite į save, būkite atviri ir draugiški. Susipažinkite, eikite į pasimatymą. O svarbiausia - neslopinkite prieraišumo jausmo savyje.

      Apatinė nugaros dalis

      Jei nuolat jaudinamės dėl pinigų, gali skaudėti apatinę nugaros dalį. Galbūt jūsų pačių slaptas pavydas dėl turtingo gyvenimo jokiu būdu neduoda poilsio, ar artimieji nuolat verčia nerimauti dėl pinigų.

      IŠEITIS: Pinigai nėra laimė - kad ir kaip šiurpiai tai skambėtų, bet taip yra. Taigi nustokite jaudintis - geriausi dalykai gyvenime yra nemokami! Ir daryk tai, kas tau patinka. Verslas, į kurį investuojama siela, ateityje atneš ne tik malonumą, bet ir apčiuopiamų dividendų.

      Alkūnės

      Alkūnės skausmas rodo lankstumo trūkumą, pernelyg atkaklų nenorą eiti į kompromisus. Greičiausiai mes atsispiriame kai kuriems svarbiems gyvenimo pokyčiams. Arba nesąmoningai bijote priimti kažką naujo.

      IŠEITIS: gyvenimas kartais gali pasirodyti per sunkus ir sunkus. Tik atrodo. Galbūt jūs tik apsunkinate reikalus. Būkite lankstus - nešvaistykite energijos kovodamas su tuo, ko negalite paveikti.

      Rankos

      Rankos įskaudina tuos, kuriems ilgai ir labai reikia draugystės. Tie, kuriems trūksta atsipalaidavimo ir paprastos draugijos su kitais žmonėmis. Jei jums skauda rankas, tai yra signalas, kad laikas palikti savo uždarą pasaulį.

      IŠEITIS: pabandykite susirasti naujų draugų. Pietauti su kolega. Eikite į stadioną, koncertą - pasijuskite kaip minios dalis. Nedvejodami leiskitės į pokalbius su naujais žmonėmis, nes iš anksto negalite atspėti, kur galite sutikti tikrą draugystę.

      Klubai

      Tokie skausmai gali kankinti žmones, kurie per daug laikosi gyvenimo nuspėjamumo ir komforto. Patologinė pokyčių baimė, nenoras keisti nusistovėjusios dalykų tvarkos, nuolatinis pasipriešinimas naujiems dalykams gali sukelti skausmą klubuose.

      IŠEITIS: nesipriešinkite natūraliam gyvenimo srautui. Gyvenimas yra mobilus, permainingas, todėl įdomus. Pagalvokite apie pokyčius kaip apie įdomų nuotykį. Ir neatidėkite svarbių sprendimų vėlesniam laikui.

      Keliai

      Kelių skausmas greičiausiai yra pasipūtusio savęs ženklas. Kelius skauda, kai per daug galvojate apie save ir per mažai apie kitus, kai tvirtai ir be kompromisų tikite, kad pasaulis sukasi aplink jus.

      IŠEITIS: Apsižvalgykite - planetoje esate ne vienas. Būkite dėmesingas kitiems. Išklausykite savo draugo, padėkite mamai, kolegai. Padėkite žmonėms dažniau. Galite užsiimti savanoriška veikla.

      Blauzdų skausmas

      Skausmas šioje srityje yra stiprios emocinės perkrovos požymis. Nuosavybės jausmas, meilės išgyvenimai, kankinantis, akinantis pavydas.

      IŠEITIS: reikia išmokti pasitikėti savo sielos draugu. Atsipalaiduokite ir nustokite valdyti savo mylimąjį, nevenkite savęs. Ir, ko gero, atėjo laikas atsisakyti senų, pasenusių prisirišimų.

      Kulkšnis

      Kulkšnies skausmas reiškia, kad dažnai pamirštate save. Ir atsisakote sau malonumo. Galbūt darbas užima visą laiką, arba esate pernelyg lengvi savo norams, nuolat juos nustumdami į antrą planą.

      IŠEITIS: laikas pradėti lepinti save. Pirkite sau, ko norite, leiskite sau miegoti, išbandykite tą brangų skanėstą. Kurį laiką pamirškite savo karjerą ir pagalvokite, pavyzdžiui, apie romantiškus santykius. Arba suplanuokite savo svajonių kelionę.

      Pėdos

      Pėdų skausmo priežastis tikriausiai yra gili apatija. Tarsi mūsų kūnas atsisakytų eiti toliau, tarsi bijotume gyvenimo ir nematome prasmės judėti į priekį. Kai nesąmoningai galvojame, kad viskas yra blogai ir gyvenimas nepavyko, mums skauda kojas.

      IŠEITIS: išmokite atkreipti dėmesį į mažus gyvenimo džiaugsmus - pasaulio ir žmonių grožį. Mėgaukitės skoniais, kvapais, vėju ir saule. Įsigykite augintinį arba raskite įdomų hobį. Užpildykite savo gyvenimą. Venkite liūdnų prisiminimų ir dažniau šypsokitės. Kiekvieną dieną ieškokite gyvenimo džiaugsmo.

      Išvada paprasta: MYLĖKITE SAVE, ATLEISKITE SAU!

      Šaltinis

      Skaityti komentarus